Warszawa to jedno z najciekawszych miejsc w Polsce. To nie tylko oficjalna stolica kraju ale także miejsce, gdzie robi się wiele interesów, także międzynarodowych. W Warszawie działa wiele profesjonalnych firm, które jednak nie zawsze mają miejsce do organizowania różnych spotkań biznesowych, zwłaszcza tych dla większej liczby uczestników. Dlatego wiele z nich korzysta z oferty hotelu, który znajduje się tuż obok lotniska Chopina na Okęciu. Hotel ten oferuje nie tylko noclegi, ale także organizację profesjonalnych konferencji biznesowych.
Dlaczego warto zorganizować konferencje w hotelu?
Warsaw Plaza Hotel, oferuje bogatą ofertę usług, także w kwestii organizacji konferencji i spotkań biznesowych. Wszystkie niezbędne informacje na temat tej oferty można znaleźć w hotelu przy lotnisku Chopina Warsawplazahotel.pl. Z oferty tej wynika, że w hotelu można znaleźć aż 16 sal konferencyjnych, które są rozmieszczone na dwóch poziomach hotelu. Na parterze znajduje się 5 sal konferencyjnych, które razem tworzą Salę Plenarną. Na tej sali można pomieścić około 420 osób, jest to więc idealne miejsce do zorganizowania uroczystego bankietu czy konferencji międzynarodowej. Na piętrze oraz na antresoli z kolei, znajduje się 7 sal konferencyjnych, przeznaczonych na nieco mniejsze konferencje. Zaś w 4 pozostałych salach, można zorganizować prywatne spotkania biznesowe na wysokim poziomie, gdyż są to sale VIP.
Profesjonalizm obsługi konferencyjnej
Każdy kto zdecyduje się na organizację konferencji w Warsaw Plaza Hotel, z pewnością będzie usatysfakcjonowany jakością oferowanych przez hotel usług. Profesjonalne konferencje branżowe, są tu organizowane bardzo często. Często odbywa się po kilka konferencji dziennie i każda z tych konferencji jest profesjonalnie zorganizowana. Uczestnicy konferencji mogą liczyć na klimatyzowane sale, dostęp do nowoczesnego sprzętu multimedialnego, a także na ciepłe i zimne napoje i poczęstunek. Sale są wyposażone w wygodne meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia konferencji biznesowej.